Ben Kirke Kitap Yorumu
9/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
Kitap başlarda yavaş ilerliyor ve ilk defa bir mitolojik roman okumadan ötürü olayları geç anlamlandırabildim. Kitabın içine girdikçe okumak çok daha zevkli bir hâl aldı. Olayların yoğunluğu ve değişkenliği çok hoştu. Çok şaşırtıcı yerler vardı. Bir sürü şey oluyor ve geri dönüp baktığımda "ne çok şey oldu" dedim. Kirke ve Hermes'in ilişkisini okurken çok keyif aldım. İkisi de umursamaz ve alaycıydı. Kirke'nin zehirli kuyruğu kestiği bölümde ki diyaloglar çok etkileyiciydi. Özellikle son 100 sayfa -telemakhosun dahil olduğu zamanlar- kitaba kapıldım gittim. Yazar kitabı yavaş yavaş zirveye taşımış ve en tepede bitirmiş.
1000Kitap
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.