Mehmet S.
@agnostikmuezzin · 2yıl
Takip Et
“Çiçekler açar elbet, mühim olan beklemektir.” (Küçük Prens)
1628 beğeni
·
34 paylaşım
·
3 alıntı
·
36 +1'leme
·
26,5bin Gösterim
7 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ali
Bu alıntı kitabın kaçıncı sayfasında🤔 bana denk gelmedi
1
Aysun
Doğru toprağa ekilmemiş,yeterince sulanmamış çiçeğin açmasını beklemek boşunadır. Beklemek ile sabır farklı şeylerdir.
4
Garib Nüvaz
Küçük prensim ✨
1