“Çiçekler açar elbet, mühim olan beklemektir.” (Küçük Prens)
··3 alıntı·
36 +1'leme
·
26,5bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu alıntı kitabın kaçıncı sayfasında🤔 bana denk gelmedi
Doğru toprağa ekilmemiş,yeterince sulanmamış çiçeğin açmasını beklemek boşunadır. Beklemek ile sabır farklı şeylerdir.
Küçük prensim ✨