·376 syf.····Okunma: 17 Ocak 2024 00:10 Kitabı ilk okuduğum zaman normal bir kitap, aşırı severim diye düşünmedim. Ancak okumaya devam ettikçe konu olarakta klasik aşk romanı olmadığını ve insanı hayatı birçok yönden sorgulatan bir yöne çektiğini gördüm. Yazarın en sondaki notunu okuyunca sevginin her şeye yetmediğini, zararlı değil de faydalı, saf sevginin insana iyi geleceğini tüm gerçekliğiyle görüyor insan. Tavsiye ederim okumanızı.