Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 17 Ocak 2024 00:53 Kitabı çok beğendim evet kişisel gelişim kitabı fakat kişisel gelişimden ayrı biraz da olsa seyahatname gibi olmuş biraz da yazarın gezip gördüğü japon kültürü ve orada ki yaşam felsefesini okuyucusuna güzel şekilde aktarmış. Okumaya değer farklı bir ufuk açıyor. Yazara teşekkür ediyorum.