·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2024 01:04 · Aslında Şeker Portakalını daha önce okumuştum ama üzerinden uzun zaman geçtiği için detaylarını unutmuşum o yüzden tekrar okumak istedim. Kitabı tekrar okuyup ilk defa okuyor gibi olmak bence harika bir şey. Bu benim için kitabı özel kılıyor.
Kitabın konusuna gelicek olursak küçük Zezemizin çocukluğunda ailesiyle yaşadıkları, bir portakal ağacıyla arkadaşlık yapması, başta düşmanı olarak görüp hatta öldürmek istediği Portugayla çok yakın olması fakat bu arkadaşlığın uzun sürememesi... Kısacası küçücük bu çocuk yüreğe öyle bir dokunuyor ki okuyup görmelisiniz bence herkese tavsiyedir