Kitabı okudum ve yıllardır övüldüğü kadar pek bir karşılık alamasam da hayvanlar aracılığıyla güzel bir hiciv yapmış ama dediğim gibi, aslında sadece geçmişte yaşanılanları insanlar yerine hayvan koyarak anlatmış gibi. Her ne kadar herhangi bir isim geçmese de