Hi guyss
1/10
·432 syf.··
2023 5. kitabı
Öncelikle, kitap ile ilgili düşüncelerime saygı duyun lütfen. Bu kitap, ciddi manada fazla vahşet içeriyor. Ben rahatsız olmuyorum ama olanlar fazla. Baştan söyleyeyim dedim. Kitap vakit geçirmelik güzel bir kitap fakat çok büyük sıkıntıları var. Ana karakterimiz Aşkın, suçluları öldüren seri bir katil. Fakat suçluları öldürüyor olması cinayetlerini övülesi kılmıyor. Katlanılamaz derecede egoist ve kaba bir karakter. Ana erkek karakter Ateş'ten sürekli kendisine bağırmamasını istiyor fakat ağzından küfür hiç eksik olmuyor. Bir de şu mesele var, katil kadın olunca çok mu havalı oluyor? Asıl bu cinsiyetçi bir yaklaşım değil mi? Sürekli asarım, keserim havalarında dolaşan bir karakter Aşkın. Hatta kitap öyle ilginç ki aslında zekice olmayan normal planları bile Aşkın'ın süperzekasına yoruyor. Eğer çıldırmayacak bir yapınız yoksa okuyun. Ama dediğim gibi karakterler ağır sıkıntılı. Ama ben seriye devam ediyor muyum, evet, son gaz beşinci kitabı bekliyorum ajsjjsjshhsjs
Ateşpare 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20224,444 okunma
·
285 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Abla adin haklı falan mı jsbslsglsfsksbjssj
Aslı
Gönderi Sahibi
Bu espri eskidi kakshshjdjdd