Puan vermedi·1062 syf.····Okunma: 19 Ocak 2024 18:47 Bu büyük kitabı genç bir yaşımda okusaydım o zamanki duygularım ne olurdu? Tolstoy büyük romancılığının yanında inanılmaz bir insan gözlemcisi. Bu çok sürükleyici ve keyifle okunan kitap aynı zamanda insana ve onun iç dünyasına ve diğer insanlarla ilişkilerine bizi girdabın içine çeker gibi çekip burada bizi eziyor, büküyor, savuruyor ve dehşetle yazara hayran kalmamızı sağlıyor. Şu güne kadar okuduğum beni en çok etkileyen kitaplar arasına girdi hemen. Belki de yazılmış en büyük romandır da...