·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2024 17:55 Kitabı beğendim olay örgüsü akıcılığı gayet güzeldi.Bir kitapta din ,tarih ve aşk ancak bu kadar reel bilgilerle anlatılabilirdi.Bilmediğimiz o kadar çok şey varmış ki özellikle dinle ilgili çok eğitici oldu bu konuda.İnsanı merak ve araştırmaya yöneltiyor.Bir cumhuriyet kadını olarak geçmişten günümüze kadını bu kadar zorluk içinde her daim savaşta ve aşkta nasıl güçlü bir iradede olup bu günlere geldiğini görüyoruz.Yazarın yüreğine emeğine sağlık.