·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ocak 2024 01:43 Eksiklerle dolu bir kitaptı. Fakat zaten yok oluşlardan bahsettiği için bence bu eksiklik çok yerindeydi. Yok oluşların neden gerçekleştiğini, tam olarak nasıl yok olduklarını, kalanlara neler olduğunu hiçbir zaman öğrenemeyeceğim. Bazı kitaplar okumuşsunuzdur ve bir zaman durup dururken aklınıza gelir ya bu kitabın da onlardan birisi olacağını düşünüyorum. Okurken her bir yok oluş gerçekleştiğinde bir anlığına sanki o şey benim için de yok olmuş gibi bir sızı çöktü içime. Spekülatif kurguyu iyi yazan bir yazarın her şeyi yapabileceğini düşünüyorum bu yüzden varsa yazarın diğer kitaplarına da bakacağım. Sadece kitabın kapağının orijinal baskıdaki gibi olmasını isterdim. Oradaki detaylar kitaba çok daha uygunmuş ve bize çevrilirken kapaktaki kızın ırkı değişmiş?? Pek anlam veremedim. Neyse burada bitiriyorum. Alın okuyun :*