Körlük oblomov sonrası içimi sıkan ikinci kitaptı... "Sıkıldığım değil " körlük gelince çöken toplumsal ahlak! Medeniyet! İnsanın hiç bir değeri gözetmeksizin kendi benliğini koruma içgüdüsüyle hareket ediyor olması...
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma