Stefan Zweig kitapları zaten muhtesem oluyo bence adamın dili, betimlemeler falan harika. Onun dışında kitapta baya güzeldi bence .Kadının saraydan sürülmesi sonra o sürüldüğü yer de yalnızlık ve mutsuzluk duygusuyla beraber ölümü için yaptığı hazırlık onun da yolunda ilerlememesi falan baya sevdim okuyabilirsiniz