Puan vermedi·68 syf.··
2024 4. kitabı
Aşık bir kadının sevgilisine yazdiğı mektupu okuyoruz.Aşk denebilir mi buna bence hayır denemez bu aşk değil takıntının bir hikayesi.Eğer bu hikâyeye aşk dersek karşılıklı bi aşk okumuyoruz kitapta tek taraflı bi aşk var ki aşklar karşılıklı olsa ya da mutlu bitse bi kitapa konu olmayı haketmezdi bence .Kitabin abarttıkları kadar iyi bi hikaye olduğunu düşünmüyorum kitap boyunca kadına biraz sinirlendim aşığım diye kendine çektirmediği şey kalmadı yine de okunabilir bir kitaptı.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.