Puan vermedi·109 syf.····Okunma: 21 Ocak 2024 13:00 Kafka’nın el yazmalarından oluşan bir kitap. Yazarın ruh halinin sıkıcılığı beni hep germiştir. Aforizmalar da aynı derece sıktı beni. Kafka’nın ruh hali ve dünyaya bakış açısı bana tat vermiyor. Ama cümleleri okuyup geçmeden önce bir süre aynı sayfada kalıp düşünmeye sevk etmesi güzel.