·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2024 14:05 Okuduğum en iyi romantik-komedi kitabıydı. Okurken bazı yerlerde kahkaha attım çok eğlenceli ve zekice kurgulanmıştı. Normalde "fake-date" sevmem ama burdaki masumdu o yüzden çok hoşuma gitti. Keşke filmi çekilse diyorum çünkü kafamda canlandırdığım şeyleri izlemeyi çok isterim. Yazarı zeki ve güçlü bir kadın karakter yazdığı için tebrik ediyorum, kızı aptal ve korkak yazıp bir erkeğe muhtaç bırakmadı. 1 puan kırmamın sebebi de kitabın sonlarına doğru aynı şey(açıklamıyorum spoiler olmasın diye) sürekli devam etti bir döngü oldu orda o beni sıktı açıkçası ama onun dışında çok güzel bir romandı tavsiye ediyorum.