Olamadığım Birçok Şey :)
Rüzgâr olmak istiyorum bazen, Issız sokak aralarında Islık çalıp, şarkı söylemek Dağ, tepe demeden özgürce dolaşmak Hayatımdaki hayaller yarım Sağa sola bakıyorum ‘Olmak istediğim her şeye Ama olamadığım birçok şeye...’ Ahmet Taş Yalnızlığın Ezgisi
Ahmet Taş Düşüncesi
··1 alıntı·
9 +1'leme
·
13,3bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Barış Akarsu’nun “İsterdim” diye bir şarkısı vardı, onu aklıma getirdi “İsterdim yeniden doğmak ya da hepten yok olmak İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi Kanat açıp dağlara uçmak Birileri buna izin vermedi Buralarda yaşamak izne tabi Acıyı yok etmek kalbinden sevdiklerimin Geceyi çekip almak günlerinden Maviye akmak sisli güz denizinde Günahları affetmek Tanrı'nın dileğiyle” diye devam edip gidiyor, müziğini de çok severim 🎶
Benimde ne kadar çok istediğim şey var. Bu şiiri okuyunca bir kez daha gerçekler ile yüzleştim😔
Bende kuş olup uçmak istiyorum bazen, uzak diyarlara sevdiğimin, özlediğimin yanına gitmek istiyorum. Ne çok şey var aslında istediğimiz,yaşayamadığımız ve asla yaşayamayacağımız halde yinede istemeye devam ettiğimiz...🌾
Beni anlatan şiir resmen 🌸