2/10
·223 syf.··
2024 2. kitabı
ergenlik yıllarında bir cümleyle hayata tutunmaya çalışmış ve bu kitabı elime almış olsaydım muhtemel yorumum daha iyi olurdu. ancak dili, konusu, yaklaşımı o kadar sıradan bir kitap ki… sebat göstererek bitirmeye çabaladım ve süreçte sürekli arayıştaydım. bu kitapta bir cümle özgün olacak ve beni etkileyecekti, bulamadık. canın sağ olsun arda erel, kalemine sağlık.
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.