Melih Cevdet Anday
En kötüsü, yaşamaktan soğuyoruz. Yaşamaktan soğumamak için tek çare, daha güzel bir dünya düşünmektir. O dünyayı özlemek ve o dünya için savaşmaktır.
Edebiyat
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
1.455 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏🌷🤗
Yazınız çok güzellll 👏🏻👏🏻👏🏻