endlessfreedom
@endlessfreedom
Takip Et
Melih Cevdet Anday
En kötüsü, yaşamaktan soğuyoruz. Yaşamaktan soğumamak için tek çare, daha güzel bir dünya düşünmektir. O dünyayı özlemek ve o dünya için savaşmaktır.
Edebiyat
176 beğeni
·
2 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
1.455 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Tuba YETGİN
👏🌷🤗
1
Zeynep Özgür
Yazınız çok güzellll 👏🏻👏🏻👏🏻
2