Puan vermedi·600 syf.····Okunma: 22 Ocak 2024 18:25 Dehşet ve hayret içinde okudum. Özdil'in kalemini ve anlatımını seviyorum. Ne kadar rezil durumlara düştüğümüzü kronolojik olarak anlatan,bizlere unutturulmaya çalışılan gerçekleri tekrardan hatırlattığı güzel ve çarpıcı bir eser olmuş. Bunun için teşekkür ederim..
İnsanlar sadece şu kitabı okusa 22 yıldır neler döndüğünü,bizimle nasıl dalga geçtiklerini,akıllarımızla nasıl oynadıklarını,nasıl bir pisliğe battığımızı tek seferde anlayacaklar ama ne yazık ki okumuyoruz...