Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 22 Ocak 2024 23:08 Kitabı anlatmaya nerden başlamalıyım bilemedim şimdi...bu kitap bana okumam için çok tavsiye edilen bir kitaptı...her nasip vaktine esirmiş diye yazıyor kitapta ...bu kitabı uzun zamandır okumak istiyordum demek ki bu kitabı okumakta şimdiye nasipmiş ... kitabı genel olarak çok beğendim ...içerisinde kafamda tam olarak oturtamadığım bana karışık gelen cümleler çok fazlaydı ...sakin bir kafayla okuyup idrak etmek gerekiyor ..benim gibi hayata ışık tutan umut verici kitaplar okumayı sevenler için bir ders kitabı niteliğinde...Ara sıra kendinizi kaybettiğinizi bir boşluğa düştüğünüzü hissettiğiniz zamanlarda tekrar tekrar açıp okuyabilirsiniz ...keşke herkesin karşısına bir " ma " çıksa ve toparlasa kendi benliğini unutanları