Bu zamana kadar okuduğum en vasat Gerritsen romanı.evet çok hızlı akıcı sürükleyici ama aynı zamanda da basit.bundan önce Ateşle oynayan Kız’ ı okuduğum için böyle hissetmiş olabilirim.tess gerritsen bence rizzoli&isles serilerinden yürümeli onların kurguları çok daha başarılı.tekleme kitaplarında vıcık vıcık sahte aniden gelişen aşklar samimi değil.çok sevdiğim bir yazar için bir gün böyle bir yorum yapacağım aklıma gelmezdi.ama taze okurlar için iyi bir başlangıç olabilir.