Nietzsche ve Estetik
Nietzsche doğayı ve doğal olanı insanın yaratımları olarak görmektedir. "Varoluş ve dünya ancak estetik fenomenler olarak ebedi gerekçelerini bulurlar."
Sayfa 58 - Metis Yayınları·Kitabı okuyor
Friedrich Nietzsche
·1 alıntı·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.