Puan vermedi·400 syf.··
2024 14. kitabı
Gerçekten çok güzel bir kitap. Ben şuan da okuyorum. Ba-yıl-dım. Tek kelimeyle müthişş. Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bazı uygunsuz yerler var ama yinede kitap çok iyi.
İnsan ve Duygular
SınırBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20186,9bin okunma
·
1 +1'leme
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.