. Aşk asla doğal bir ölümle ölmez. Kaynağını nasıl yenileyeceğimizi bilmediğimiz için ölür; körlükten, hatalardan ve ihanetlerden ölür. Hastalıklardan ve yaralardan ölür, yorgunluktan, solgunluktan, kararmadan ölür, ama asla doğal ölümden ölmez. Her aşık, kendi aşkının katili olarak mahkemeye çıkarılabilir. Bir şey seni incittiğinde, seni üzdüğünde, ben ondan kaçınmak, onu değiştirmek, senin gibi hissetmek için acele ediyorum ama sen sabırsız bir hareketle arkanı dönüp "Anlamıyorum" diyorsun. . . .
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.