10/10
·696 syf.··
Beğendi
·
2017 10. kitabı
3 kitaptan oluşan seri bitti...Aslında türünden dolayı önyargıyla başlamıştım bu kitaba. Fakat şimdi... Tessa,Will,Jem, Branwe'lar,Lightwood'lar... O kadar gerçektiki okurken. Kitap bitince bi boşluğa düştüm. Farklı bir dünyaydı ve sanki o dünyada öldüm. Karakterlerin yok oluşuyla ve bitişle durdum. Kitap bitti ve ben öylece durup düşündüm. Bazı şeyleri soruladım. Aşkı,yaşamı,kardeşliği, gururu,cesareti,fedakarlığı ve dahasını. Bu üç kitap bana çok şey kattı . Will'inde dediği gibi "Bazen yapmak istemediğim bir şeyi yapmam gerektiğinde,bir kitap karakteriymişim gibi davranırım.Onların ne yapacağını bilmek daha kolay." Bende böyle bir durumda onları hatırlayacağım. Asla bitmesini istemediğim kitap.. Cúmlelerinde takılı kalıp kendimi sorguladığım kitap. Will,Jem,Tessa... Parabatailer gibi; Selam ve Elveda...
Edebiyat
Mekanik PrensesCassandra Clare · Artemis Yayınları · 20201,119 okunma
··
556 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.