Puan vermedi·408 syf.··
Beğendi
·
2024 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Ocak 2024 00:00
Bilim kurgu,distopik tarzda kitaplar okumak çok hoşuma gidiyor Kadınlar hakkında olan bu distopik kitabı okumak bana daha ayrı bir haz verdi.Gerek kitabın konusu olsun,işleyişi,akıcılığı çok hoşuma gitti.Bu kitap bana birçok duyguyu aynı anda yaşattı.Korku,gerilim,üzüntü bütün bu duygular kitap boyunca devam etti. Erdem Yılı kitabı bana şunu hatırlattı günümüzde bile kadınları kitapta olduğu gibi mal olarak görüyorlar.Sanki kadınların hiçbir düşüncesi olamaz,bütün kararları erkek verebilir.Bu gibi düşünceler maalesef ki devam ediyor.Açıkcası kitabın sonunda erkek egemen toplumunun yıkıldığını görmek isterdim lakin bunun olması gerçek dışı olurdu çünkü bu kök gibi kazınan düşünce tarzını değiştirmek öyle kolay değil.
Erdem YılıKim Liggett · Yabancı Yayınları · 20211,711 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.