Agatha Christie'nin okuduğum ilk kitabı. Hatta sanırım genel olarak polisiye türünde okuduğum ilk kitap. Ve itiraf etmeliyim ki beğendim. Akıcı bir dile sahipti. Olaylar ilgi çekici ve sürükleyiciydi. Bu yazara ve türe daha fazla şans vermek isterim. Okumayanlara da tavsiye ederim.