Fazlasıyla coşkulu ve içten bir anlatıma sahip, özellikle son bölümde karakterin bulunduğu hâl ve sözler öyle samimi anlatılmış ki , okurken , karakterin kendini açıklayış konusunda , nasıl sıkıntı çektiğine şahit oldum . Bölümler birbirinden oldukça ayrılmış olmakla beraber , her birinin kendine özel akıcılığı vardı. Güzel ve sakin bir kitap. İçinde bulunan coşku, kitabın huzurlu yapısını degiştirmiyor . Ve bence büyük bir duygu yoğunluğu yaşatmıyor. Hâl böyle olunca, coşku kavramını, yalnızca karakter söylevleri içerisinde hissedebildim.