BENİM GÖZÜMDEN VAVEYLA -SÖNMÜŞ ALDEBARAN-
Puan vermedi·624 syf.··
2024 24. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2024 20:53
Kitap mükemmel bir kitap ama sanki Siyam ile aralarında biraz benzerlik var. Kitap ilk iki yüz sayfa boyunca hiç sürükleyici değil çok durağan ilerliyor ve bu az da olsa beni birazcık sıktı. Binnur'un kalemi çok güzel, yazım diline kesinlikle bayılıyorum. Bu kitapta aynı şekilde. Okumak isterseniz gerçekten güzel bir kitap. Ağladığım oldu bazı sahnelerde ama gerçekten güzeldi. Kitap ile ilgili kötü bir eleştirim yok ama şunu söylemek istiyorum; Kitap okurken kendimi o Dünya da hissetmek isterim ama bu kitabı okurken çoğu kez o dünyanın içinde olamadım. Benim gözümden Vaveyla buydu. Teşekkür ederim:)) Binnur Şafak Nigiz
Edebiyat
Vaveyla 1 - Sönmüş AldebaranBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20231,269 okunma
·
99 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.