Kitap mükemmel bir kitap ama sanki Siyam ile aralarında biraz benzerlik var. Kitap ilk iki yüz sayfa boyunca hiç sürükleyici değil çok durağan ilerliyor ve bu az da olsa beni birazcık sıktı. Binnur'un kalemi çok güzel, yazım diline kesinlikle bayılıyorum. Bu kitapta aynı şekilde. Okumak isterseniz gerçekten güzel bir kitap. Ağladığım oldu bazı sahnelerde ama gerçekten güzeldi. Kitap ile ilgili kötü bir eleştirim yok ama şunu söylemek istiyorum; Kitap okurken kendimi o Dünya da hissetmek isterim ama bu kitabı okurken çoğu kez o dünyanın içinde olamadım. Benim gözümden Vaveyla buydu. Teşekkür ederim:)) Binnur Şafak Nigiz