Ashley Elston okuduğum ikinci kitaptı ilk okuduğum kitabı Bu Bizim Hikayemiz di ve ben o kitaba bayılmıştım. Yalancı ormanın incelemelerinde çok iyi olmadığı yazılmıştı o yüzden ön yargılıydım ama bu kitap ve yazar yine önyargılarımı kırdı. Kitap mükemmel bir kurgu ile yazılmıştı. Son 50 sayfası uçup gitti. Hiç öyle bir son tahmin etmemiştim. Bu bizim hikayemiz de de sonuna şaşırmıştım ama böyle bir son hiç beklemiyordum. Umarım yazarın buna benzer başka kitapları da çıkar. (Ana karakter erkek haberiniz olsun benim haberim yoktu ilk okuduğumda)