·340 syf.····Okunma: 27 Ocak 2024 08:50 Kitabi üzülerek okudum. 1993 yılında bosna hersegin katliama ve soykırıma uğradığını duymuştum. O zaman da ölenlere yaralananlara ve onca olaylara maruz kalanlara üzülmüştüm. şu an yine katliam var ,Dünya sadece izliyor . Olan yine çocuklara oluyor. tek merek ettigim şey fiko kurtuldu mu? Onu anlayamadım. Anlayan varsa bana yazabilir mi?