Kitap ilk etapta 600 küsür sayfa diye gözümde çok büyümüştü ama kızların da gazıyla başladım ve gerçekten çok akıcıydı. Hafta sonu okumaya başlamış olsaydım muhtemelen 1-2 gün içerisinde bitirirdim.
Kitabın herkese hitap etmeyeceğini söyleyebilirim. Kapağının pembeliğine sakın aldanmayın
Daha depresif bir havası olduğu konusunda uyarmam gerekebilir.
Birçok olayda kalbim çok kırıldı. Birkaç karaktere ayrı ayrı çok kızdım. Kendimi çoğunun yerine koydum ben olsam ne yapardım diye. Sesli mesaj olayı ve yazılan kitabın bazı alıntıları beni duygusallaştırdı.
Ne olursa olsun savaşınızı kazanın. Kendinizi ve hayatınızı çok sevin
Okuyanlara ve okuyacaklara keyifli okumalar :)