·222 syf.····Okunma: 27 Ocak 2024 13:22 Dikkat Spoiler içerir!
Ben kitabı Bu arada çok beğendim Yusuf'u yani okumak değil de böyle yaşamış kadar oldum zaten Sabahattin Ali'yi de çok severim kitabında anlattığı olay üslubu her şeyiyle Bence mükemmel bir kitaptı kitapta geçen olayla alakalı benim düşüncem Yusuf hakkında Yusuf gerçekten çok iyi bir insan mert dürüst ve Muazzez de gerçekten sevdiğini düşünüyorum sevmeseydi zaten Bence kolay kolay atlatamazdı bu olayı Şahin'de Evet baş suçlu ama bence Muazzez de o kadar masum değildi annesine karşı koyabilirdi bu yüzden muazzez'i Ben olsam affetmezdim Ayrıca Şahindenin de ilk parasızlıktan şikayet edip Yusuf Çalışmaya başlayınca da başımızda erkek yok deyip namussuzluğuna kılıf uydurması da çok mide bulandırıcıydı bence kitabın sonuna da Üzüldüm açıkçası Hani Yusuf zaten yetim bir insan annesi babası yok Tek tutunduğu dal muazzezdi o da zaten öldü