Tuanaqw24
@Tuanaqw24 · 2yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
416 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 220. kitabı
·
Ne Okusam'dan
Kitabı çok beğendim bence çok iyiydi. Herkese tavsiye ediyorum. Konusu falan da güzel. Arkadaşlar bir kitap önerir misiniz beğendiğim ve konusu güzel olan bir kitap okumak istiyorum.
03:03 Dolunayda Açan Çiçek
N. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 2020
5,1bin okunma
1 beğeni
·
1 +1'leme
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap