Boş vakitlerimde bu güzel seriyi okumuyorum. Aksine; okumak için boş vakitler yaratıyorum. Aylardır sindire sindire okurken Zümrüdü Anka Yoldaşlığı bitti bile. Hem filmleri hem de seriyi okumak için geç kalsam da, seneler öncesinden aklımda yer edinmiş anka kuşunun dövmesini taşıyorum. Ucundan kıyısından bilirken bile hayran olmuştum. Şimdi derinlere daldıkça bir yandan da yazmanın inceliği de öğreniyor, ders niteliğinde okuyorum...Hayran kalmamak elde değil. Ve öyle bir dönemde okudum ki , bana iyi gelmesini yoldaş olmasını hiç unutmayacağım. Demek ki okumak için geç değilmiş, tam vaktiymiş.
Not; ah Harry, sana defalarca kez sarılmak istedim.
Saygılarımla...