5/10
·152 syf.··
2024 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2024 17:01
İsmiyle tezat bir kitap olmuş, okurken hiç de iyi hissetmedim. Kitap kişisel gelisimle otobiyografi arası bi noktada kalmış. Ne uzamış ne kisalmis. Bilseydim yazarın hayatını anlattığını okumazdim mesela. Kitabın tek güzel yanı kültürel kuvvetli bir içeriğe sahip olması yani oldukça güzel film müzik önerileri vardı
İnceleme
İyi Hissettiren YazılarYiğit Güralp · Masa Kitap · 2022184 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.