6/10
·520 syf.··
2024 3. kitabı
Çok büyük beklentiyle başladım ama hayal kırıklığıydı. Adamın bu kadar takıntılı biçimde davranması rahatsız ediciydi bence aşkını fazla abartmış adam. Orhan Pamuk'tan okuduğum ilk kitaptı,diğer kitaplarına daha şüpheyle yaklaşmama neden olacak ayrıca çok güvendiğim biri tarafından önerilmiş olması da cabası. Umarım kimse bir kadını sigara izmaritini ya da sadece dokunduğu tuzluğu saklayacak ama ölünce de sadece bayılmış gibi davranacak biçimde sevmez ;) Ayrıca Sibel sen değil o seni kaybetti şekerim
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.