Kitabın kapağını kaldırdığınız anda boş sayfada tek bir cümle SİZİ RAHATSIZ ETMEYE GELDİM. Bizim ölümüne inkar edeceğimiz hiç üstümüze alınmayacağımız(çünkü çoğumuzun işine gelmez) konulardan dem vurarak batı özentiliğinden batının kendinden olmayanın üstündeki hain elinden ve kontrolünden bahsediyor tabi buna bizim nasıl izin verdiğimizden de. Ve tüm bunları aşacak tek bir şey var BİLİNÇ BİLİNÇ BİLİNÇ. Kendine gel diyor kendinin farkında ol diyor. Seni ne felsefe ne bilim kurtarır seni sadece sen kurtarırsın diyor. Nice aydın düşünürler gibi. Daha çok şey yazılır ama ben uzatmayı sevmiyorum. Okuyunuz efenim alınacak dersler sorulacak sorular var çünkü