(Öncelikle bu, seriye verilmiş genel puandır, kitap özelinde değildir, saygılar)
1-Jacks
2-Aaron warner
3-Claude
Benim morally gray ml'lerim..
Şuan bunu gece 3'te yazıyorum ve duygularım birbirine geçmiş durumda.
Bu seri hayatımda okuduğum en iyi ve uzun slowburn hikaye olabilir. Karakterlerin aralarında ki çekime rağmen 2.5 kitap