·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2024 15:51 Çok beğendim. Nefretten aşka işlenen en iyi kitaplardan biriydi. Her ley tam yerinde oldu nefret aşka dönüşürken o süre çok yerindeydi çiftin karakter gelişimi de güzeldi. İlişkileri yerindeydi ama keşke daha çok birlikte sahne okuyabilseydik. Kız kardeş sam nefret edilesiydi ama onun dışında gerçekten akıcı yerli yerinde bir kitaptı