Okuru şaşırtacak herhangi bir ters köşe yoktu. Yazmak için yazılmış gibiydi. Daha önce yazarın, "Doğu Ekspresi'nde Cinayet" ve "Acı Kahve" kitaplarını okumuştum. Bunların yanında çok sönük kalmış. Katilin kim olduğu belliydi. Sonuç baştan belliydi. Alakasız karakterler ve olayları hiç demiyorum bile. Tamamen zaman israfı.