·508 syf.····Okunma: 30 Ocak 2024 23:05 ah sydney carton, benim üzümlü kekim :')
konusuna ne anlattığına değinmeyeceğim düşüncelerimi yazacağım, malumunuzdur ki kitap dünyaca çok okunanlar arasında bu sebeple çok büyük beklentilerle okumaya başladım daha güzel bir kitap olmasını bekliyordum, yine de kitabın kurgusu çok güzel karakterler birbirleriyle etkileyici bir şekilde bağdaşlaştırılmış ama dilini sevmedim cümleler bazen gereksiz karışıkmış gibi geldi, çeviri kaynaklı olabilir.
büyük beklentilerle başlamadan okursanız güzel kitap, siz de okuyun efenim, sağlıcakla ♡