Selam arkadaşlar
Uçan inekler ismi ve kapak tasarımından dolayı çok merak ettiğim bir eserdi.İçeriği nedir nasıldır eserde gerçekten inekler uçuyor mu? gibi sorular beynimi kemiriyordu.Çok şükür ki okuyup bitirdim ve sorularım da cevap buldu.
Kitabımızın içerisinde öyküler bulunmakta hepsinin ana teması ise Aşk ve sevda …Sanmayın ki vıcık vıcık aşk anlatılıyor. Bu öyküleri bitirdiğinizde kendinizi üzerine uzunca düşünüp ve sorgulama yaparken buluyorsunuz.Bazı öyküler ise yüzünüzde tebessüm bırakıyor
Benim en sevdiklerim kitaba ismini veren Uçan İnekler ve hiçbirimiz yaralanmayı istemeyiz öyküleri oldu.Özellikle hiçbirimiz yaralanmayı istemeyiz öyküsü beni çok etkiledi.Nil’in yaşadığı bazı durumlar insanı derinden sarsacak cinstendi.
Yine bir sürü hayata tanık oldum.Kimi hüzünlü,kimi mutlu,kimi mutsuz ama hepsinin ortak noktası Aşk…
Yazarımızın kaleminin akıcılığı sayesinde kitabımı bir çırpıda okudum bitti.Türü sevenlere de tavsiyemdir.