Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 01 Şubat 2024 21:08 Mutlaka ama mutlaka her kadının okuması gereken bir kitap.
İsminden de anlaşılacağı üzere sadece kadınların yaşadığı bir ülkeye keşif sonucu 3 erkeğin ülkeye gelmesiyle yaşanan farklılıklar, çatışmalar, duygusal bağlar anlatılmaktadır. Kitabın sonu benim için tatmin edici olmasa da kitap başından sonuna kadar akıcı bir şekilde ilerleyip her sayfa da böyle bir hayat mümkün mü acaba dedirtti.