·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2024 01:25 Kitaba ilk başladığım da Werther'in duygularını düşüncelerini abarttığını düşündüm lakin öyle bir şekilde duygularını ifade etmeye başladı ki artık meraklı bir şekilde ne düşündüğünü ne hissettiğini anlamaya ve gerçekten böyle bir sevgi olabilir mi diye düşünmekten kendinizi alıkoyamamaktasınız.
Eser çok sürükleyici olduğundan sonunu getirmemek için kısa kısa okuyup heyacan içinde sonu gelsin istememektesiniz.
Ve kitap hakkında incelemeleri okurken birinin yorumu çok hoşuma gitti.
-Werther için çok üzüldüm aşkı ile değilde intiharı ile akıllarda kalmış olmasindan.
Ve kitabın son sözü çok düşündürücü oldu benim için.