''Halimi anlatacak halim kalmadı.''
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
26 +1'leme
·
27,2bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Halimi anlatacak kimsem kalmadı.
Anlatmayı bırakmak en iyisi🙂
Anlatsamda anlamayacaklardı zaten ..
Hemde hiç kalmadı..
Ve anlayacak biri de kalmadı.