Harika bir anlatımla okuyucuya kendini farkettiriyor , yaşamınızi kendinizi gözden geçiriyor eksik ve fazlanizi buluyorsunuz,"İnsan Olmak" bazen kolay bazen de zor elbette, Hayat gibi, kesinlikle okunmalı, teşekkürler Engin Geçtan,sevgi saygı ve şükranla..