Güzel kitap ama eksikleri var ve Aren….Aren sen nasıl harika bir erkeksin ya. Adam centilmenliğin ve adamlığın vücut bulmuş hali...
Kitap çok iyi başladı en azından ilk yirmi sayfadan sonra hızla açıldı.
SPOİLER>>>
Lara’nın yaptıklarından sonra onu öldürmemesi bile her şeyi açıklıyor ki ben olsam direkt oracıkta öldürürdüm yani. Sen nasıl bir salaksın. Böyle dediğime bakmayın Lara’yı da sevdim çöl de hapis kalmasından mıdır nedir hafif yarım akıl ama en azından Hava Uyanıyor da ki kadın karakterden daha iyi. (adını unuttum)
Lara’nın yaptıklarıkları hatalar çok kolay düzletilebilirdi...
Ve Lara sen gel yıllarca eğitim al ama iki sallanmaya bayıl açıkçası buraları okurken yazarı ciddiye alamadım. Sanki yazarken şey diyr yazmış kadın karakter güçlü olsun ama çok değil. İlla bir zayıflığı olsun da bi erkek karakter hemen koşa koşa yardım etsin diye yazılmış gibiydi ama neyse.
Beni üzen şey bu kitap hakkında her fantastik serilerinde olan ve sonda patlayan o büyük PLOT TWIST’in olmamasıydı. Neler olacağını zaten kitabın ortasıydayken az çok tahmin edebiliyorsunuz. Evet bazı şaşırtmacalar oldu ama hani bunları zaten beklenen ve hepimizin tahmin edebileceği geleceği çok belli olan olaylar oldu.
Neyse kısaca Aren gibi harika bir karakter bu kitapta harcanmış :/