Hızla aktı gitti ve sonuyla beni gerçekten tatmin etti. Yoğun olduğum bir dönemde beni fazla yormayacak kitaplar okumak istemiştim. İlk kitap fena değildi ve seriler genelde ikincide daha da kötü olur diye okumak istemiyordum pek. Ama iyi ki okumuşum. Benim gibi öylesine kafa dağıtmalık olarak okuyabilirsiniz. İlkinden daha iyi bir kitaptı bence.