Kitap kısaca anlatmak gerekirse, güzel yazılmıştı. Kesinlikle her evde olması gereken bir kitap. Stefan'ın erkek olmasına rağmen, bir kadının ağzında yazması ve onu oldukça iyi nitelendirmesi/anlatması çok iyiydi. Diğer kitaplarını da zamanla okuyacağımı düşünüyorum.